Livet set igennem mit kamera

mandag den 14. november 2011

Weekend!

Har haft en super hyggelig weekend med en dejlig veninde.
Lørdag var vi inde og se Paranormal Activity 3! Den er altså super Uhygglig, eller det mente vi i hvert fald!
flere tidspunkter sad jeg nærmest oven på Rikke og var så bange at jeg seriøst havde lyst til gå min vej.
Kald mig pivet men helt ærlig! Den er forfærdelig god :D

Vi tog også i skoven og tog billeder, her er et udsnit af nogle af dem. Og min veninde optrådte ydmygst som model (:
Denne gang har jeg valgt at leje med kontraster, og få efterårs-farverne tydligere frem

Min veninde Rikke

On the Swing - taget af Rikke

Closing schools

Dacing<3 - Taget af Rikke

The sun in my hands


The girl in the forest

Enjoying the fall

2 kommentarer:

  1. Virkelig flotte billeder!! Tak for en mega hyggelig weekend <3
    Mange dejlige knus Rikke

    SvarSlet