Livet set igennem mit kamera

tirsdag den 1. november 2011

One month to December!

Jep... Så blev det November og der er nu en måned til December - en måned og 24 dage til juleaften (:
Nu er det godt nok også ved at blive mørkt hurtigt! Kan næsten ikke holde det ud! Hvor bliver alle dagene af? Det er mørkt når jeg vågner og når jeg kører cyklen ind i indkørslen...

Men idag var ikke kun en mørk dag, det var også dagen hvor for-salget til Twillight: Breaking Dawn - del 1 startede klokken 12!
Jeg er ikke en total Twillight elsker, men har en tradition med min bedste veninde om at vi skal ind og se premierene på Twillight filmene, så selvfølgelig skulle vi også se denne! Sådan er det bare :D
Glæder mig da også til at se den! Det er altid hyggeligt...

Et lille minde om dengang solen skinnede!
Sommer 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar