Livet set igennem mit kamera

tirsdag den 20. september 2011

Praktik!!

Så har jeg fået en praktikplads! Var ellers ved at gå rimelig meget i panik(!!) da vi er blevet truet med at skulle ned på et plejehjem og være i praktik hvis vi ikke selv snart fandt noget.... Det er selvfølgelig okay, men bare ikke lige hvad jeg havde tænkt mig! Så heldigvis har jeg fået en plads hos Nakskov dyrehospital! Som dyrlæge :) Det er jeg super glad for! Og hvis jeg er rigtig heldig så får jeg muligheden for at komme med i Knuthenborg safaripark. Det lyder måske nedern for nogen, men hvis man vil være dyrlæge er det lige det :3

Jeg er også på jagt efter et job, det er altså lettere sagt end gjort! Der er bare mange unge der søger og få steder der egentlig har brug for job, så det gælder om at kende nogen der kender nogen (sådan er det "herude" x)) Har dog være ude med nogle ansøgninger i byen! Så kryds fingre for mig!

Der er også begyndt at lugte af sukker på Falster. Vogne læsset med sukkerroer kører igennem byen (med risiko for faldne sukkerroer foran cyklen!) og læsser dem af på en af Danmarks eneste sukkerfabrikker som så koger dem = her lugter simpelthen så sødt og tungt de dage vinden blæser i retning mod byen. Man vender sig dog hurtigt til det når man bor her, sådan er det bare :b

Skriver snart igen!
-See ya
Den hører jeg konstant for tiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar