Livet set igennem mit kamera

mandag den 12. september 2011

Farvel til efterskolen :( = Noget helt nyt

Hej...

Den kvikke læser vil opdage at der er sket forandringer her på min blog!
Har desværre dårlig nyt - skal ikke tilbage på min efterskole. Den korte forklaring er at jeg fik en depression og lægerne mente så at jeg ikke kunne tåle at være sammen med så mange mennesker på den måde hele tiden. Det går MEGET bedre nu, men må ikke komme tilbage til skolen :(
Det er jeg rigtig ked af, men der er ikke så meget at gøre... Kommer til at savne alle de mennesker jeg mødte dernede, SÅ meget! Har dog lovet flere at skrive breve og komme på besøg, så det glæder jeg mig til!
Skal nu tilbage til min gamle/nye(?) skole og tilbage til de "gamle" venner, det skal nok blive godt at se dem igen :).

Men som sagt er der sket nogle ting her på bloggen, for har besluttet mig for at fortsætte den! Men under et nyt navn: http://www.teenageriudkantsdk.blogspot.com/
Har tænkt mig at skrive om hvordan det er at være teenager hernede sydpå, hvad jeg laver med mine venner, hvad der gør "min" ø anderledes i forhold til de store byer, om teenagerlivet generelt, billeder jeg tager eller falder for, shopping og en helt masse andet! :) Alt hvad der falder mig ind!
Håber virkelig nogle af jer læsere vil følge med til min "nye" blog og stadig vil læse om hvad der foregår i mit liv.
Vi lade bloggen forblive under det samme navn ugen ud, derefter bliver det ændret.

Nyt design, ny titel, nyt sted - samme mig :b
See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar