Livet set igennem mit kamera

lørdag den 13. august 2011

Imorgen imorgen imorgen...

Hey everyone...

Lige nu er der præcis 24minutter og 14 timer til at jeg skal være på efterskolen, og må indrømme: Jeg er ret så nervøs!
Sidder i min seng efter en hyggelig dag/aften med min Mor og Lillesøster, og kan se min kuffert der ligger klar, med alle tingene i, flyttekassen uden for døren, tasken og soveposen, og selvfølgelig min dyne+pude :)
Hele mit liv presset MEGET tæt sammen! Puuh...

Tror jeg snart vil prøve om jeg kan få noget søvn!
I får en update på Fred... Naaj nok nærmere lørdag :b
-See ya!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jeg er bare lidt nysgerrig. Hvorfor må i (efterskole bloggerene) ikke skrive hvilken efter i skal på? :)

    SvarSlet
  2. Fordi vi ikke må reklamere for vores efterskole :)
    Vi skal fortælle om livet på efterskole helt generelt.
    Er glad for at du spurgte! :)
    Skal du selv på efterskole?

    -Cath

    SvarSlet